lørdag den 3. juli 2010

Husk nu -

- at klikke ind i Butikken :-)

10 kommentarer:

  1. Hej Miri - dit link fungerer ikke ... glæder mig til at se bin LilleButik ;-)

    SvarSlet
  2. Super dejlige sager du har der!!!!

    Kom da lige for sent til den gule bluse Øv Øv ;-)))
    God weekend

    SvarSlet
  3. Ja, din nye butik er skøn. Bare ærgerligt for mig, at jeg er for rund til at klemme mig ned i de dejlige sager.

    I øvrigt synes jeg, at du sætter dine fine strikkerier for lavt i pris...

    Varme klem! fra
    mette

    SvarSlet
  4. Nu kom jegind ;-) og kan kun tilslutte mig ordene - ærgerligt med de små størrelse, for billigt strik og fine ting.

    KH Siffe

    SvarSlet
  5. Kære mette b; Ja- hun er ikke voldsom rund :-)
    Tak for dit råd ang. priserne- det vil jeg tage til mig :-)

    Kære Siffe; Jeg har hermed noteret mig det- tak :-)

    SvarSlet
  6. Kommer lige derfra :-))). Det var dog en rasende god idé, I har fået der. Lækre sager.

    KH Gittemay

    SvarSlet
  7. Yes yes.. jeg har været der, gode sger til rimlige priser..

    SvarSlet
  8. Kære GitteMay; Tak- godt du synes om det :-)

    Kære Mette Lykke; :-) - Tak.

    SvarSlet