fredag den 2. juli 2010

Gave i utide

Det var varmt, jeg stod i Føtex- i en lang kø, da Angsten pludselig svirpede hen over mig..
Fik den under kontrol, bakset alle indkøb, inklusive en kæmpe uhåndterlig vandmelon, på cyklen og kørte hjem ad.
Følte magtesløshed, dyb ensomhed og var ganske ked...
Men alt vendte, da jeg kom hjem !
For der lå en pakke fra Margith;

Fyldt med stoffer i rosa- bare fordi hun huskede jeg savnede og manglede netop disse farver i mit tæppe.
Jeg er rørt og meget taknemmelig.
Meget.
Og nu har jeg det godt igen :-)
Måske fordi Angsten drog videre, men også fordi jeg følte mig holdt af.
Jeg er vist en lille pjevs i dag.
Men har det godt :-)

7 kommentarer:

  1. Skønt, og dejligt du fik angsten under kontrol og jaget bort igen :)

    SvarSlet
  2. Hvor er du altså tapper og modig. Godt du skriver om det her. Og jeg smugkiggede på din butik igår aftes...havde du ikke gang i noget der??.

    Ohhh koden skal du have med "Perphyl" Godt du IKKE er Perphyl..Det er svært at håndterer.

    SvarSlet
  3. Dit lille skind da...., godt du tog angsten ved hånden og fulgte den ud af døren.
    Fine stoffer. Det er skønt, når nogen tænker på en.

    SvarSlet
  4. Hvad er det med de supermarkeder? Jeg var lige med gemalen i Løvbjerg, da hele mælkehyldernes indhold flød gennem mit hovede og angsten med...

    God du har det bedre.

    Klem fra
    mette

    SvarSlet
  5. Kære pernille; ja, det var en sejr og ikke mindst en stor glæde :-)

    Kære Sidse; Tak! Følte og føler mig nok ellers mest som en pjevs i dag.
    Jeg er bestemt glad for ikke at være Perhyl ! Det havde jeg slet ikke kunne magte i den hede :-)

    Kære Eva; Ja- det rør mig dybt, når nogen er omsorgsfulde og betænksomme. :-)

    Kære Mette b; det gør mig ondt ! Jeg hader at jeg ikke kan kontrollere det !

    SvarSlet
  6. Men Miri, du kan da netop kontrollere angsten, når den kommer!
    Bliver det meget bedre end det? Ingen kan jo kontrollere hvad der sker, kun hvordan man reagerer på det der sker.

    SvarSlet
  7. Kære Tante; Du har vel ret ..Tak :-)

    SvarSlet