søndag den 18. juli 2010

Farveglæde

Nu må der ske noget !

7 kommentarer:

  1. Er du ved at lave et betræk til stolen, Miri? Jeg er spændt på at se, hvad du har gang i :-)

    SvarSlet
  2. Farveglæde er godt ;-)

    Skal stolen ha et nyt betræk?
    Skal du hækle et tæppe?
    Skal armlænene Garnbombes?

    Kun fantasien sætter grænser ....

    Kh Siffe

    SvarSlet
  3. Kære Madame; Jeg er også spændt :-)
    tror dog jeg nøjes med at pynte betrækket- eller ?

    Kære siffe; Ja, det er !
    jeg tror jeg vil sy noget lapperier på og garnbombe armlænene :-)

    SvarSlet
  4. Glæder mig til at se billeder af resultatet:)
    KH Puk

    SvarSlet
  5. Kære Puk; Jeg skal nok vise frem :-)

    SvarSlet
  6. spændende - glæder mig til at se resultatet :)

    SvarSlet
  7. Kære Bella; Tror ikke det bliver det store, men lidt og godt :-)

    SvarSlet