onsdag den 21. juli 2010

En slags opskrift




11 kommentarer:

  1. Kære Sonnie; Ja- tænk noget så simpelt kan smage så godt :-) Tak og i lige måde :-)

    SvarSlet
  2. Yum,yum - vi fik noget lignende på grill med pizza-sten igår...dejlig sommermad.

    SvarSlet
  3. Kære Miri
    Det ser fristende lækkert ud, den kunne jeg godt finde på at abe efter:)
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  4. Kære Camilla, de der moderne grill, kan altså det utroligste :-)
    Pizza på sten, er bare godt !

    Kære Vibeke; Hvis jeg kan inspirerer dig, så gør det mig glad- for du inspirerer altid mig :-)

    SvarSlet
  5. MMHHH mums det ser godt nok lækkert ud!
    Tror jeg vil prøve mig frem i morgen!
    Har nemlig en del rester fra i går....så skal lave krims krams mad af mørbrad og mange nye kartofler mm!
    Knus til dig

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Kære Oline; Dejlig mad til en hver årstid :-)

    Kære Æblekinder- jeg holder meget afKrims Krams og andet reste mad :-)

    SvarSlet
  8. Lækkerlækkert!

    Jeg beundrer din enrgi ;-)

    SvarSlet
  9. Kære Siffe; Energi- jeg har jo ferie ! Hurra :-)

    SvarSlet