torsdag den 22. juli 2010

Dagens buket


10 kommentarer:

  1. Uhm, så smuk og nærmest grafisk i al sin enkelhed - en hyld tror jeg :-)

    SvarSlet
  2. Ups..denne urt er et afrodisium, så med tanke på dit inlæg igår.. Jeg fik ikke komenteret selvom jeg syntes det var vigtigt. Men en anden gang eller senere..(C:
    Koden er som altid, (næsten) finurlig.. tradtary

    SvarSlet
  3. Smuk enkelhed :o) Dejlig dag til dig Miri.
    Anette

    SvarSlet
  4. Så smuk,- ligner Sct. Hans urt?? En af de få planter, jeg mener at kende...ud over roser..

    SvarSlet
  5. Det er da minimalisme og skønhed i yderste potens. Enklere kan det da ikke gøres- eller smukkere

    SvarSlet
  6. Kære Madame; Det kunne faktisk godt ligne en hyld, men er er en meget ung sct.hans urt :-)

    Kære Sidse; Kære Sidse, du skriver når du kan og har tid og lyst :-)

    Kære Lavendel, fransk sylteglas :-)

    Kære Anette; Det synes jeg også - tak :-)

    Kære Camilla, Det er da det det er !! Ike min ynglings blomst, men det trives tørt og passer derfor rundt om Yngstes blommetræ :-)

    Kære Karin; 1000 tak :-)

    SvarSlet
  7. Så vackert! Jag tror att vi kallar den "Kärleksört" i Sverige.

    SvarSlet
  8. Enkel og meget smuk. Tak for påmindelsen - skynder mig ud efter en stilk. De er jo villige til at slå rødder - og kan plantes ud i haven

    SvarSlet
  9. Kære Ruta Eet, sikke et smukt navn :-)

    Kære Manna; Det var så lidt :-) Ja- de er nemme at formere :-)

    SvarSlet