onsdag den 21. juli 2010

ARGHHHHH !!!!

Et surt opstød fra mig !
Jeg fatter ikke min eksmand
Jeg forstår ham virkelig ikke.
Hvordan er han blevet sådan?
Hans egoisme skræmmer mig.
Engang for mange mange år siden, elskede jeg ham så meget, at jeg fik 3 børn med ham.
I mange år lod jeg mig nøjes.
Nu er jeg bare trist, vred, skuffet og måløs.
I kan ikke bruge disse ord til en dyt- jeg ved det godt..
Jeg måtte bare have dem ud !
Min anstændighed forbyder mig dog at være mere klar og tydelig.
Men jeg har godt nok lyst til at skrige ud fra det højeste hus i byen; hvad jeg tænker og føler angående min ex-elskede, ex-mand ,ex-bedste ven og far til mine 3 børn.
Og det ville ikke lyde pænt :-)
Sådan.

18 kommentarer:

  1. Skriv løs, kom af med det

    Jeg er overbevist om at vi er flere mødre med ex-mænd, som kan nikke genkende til følelsen - jeg kan sagtens huske det :o)

    Mange sommerhilsner,
    Bettina

    SvarSlet
  2. Har læst med flere gange inde på din blog, men aldrig kommenteret... men måtte lige denne gang ;-))

    Har også selv en ex-mand, og to børn (14 og 21 år), men har været skilt i MANGE år ;-) så har også haft det der, og har faktisk stadig til tider, FORBANDEDE inde på livet... ;-)) ting man slet ikke forstår, når man nu engang HAR elsket hinanden...

    SvarSlet
  3. Kære Bettina; Tak :-) Kunne bare mærke det måtte UD !

    Kære Kirsten, tak for din kommentar :-.)
    Det er nemlig den forundring- tænk har jeg virkelig engang elsket ham ?

    SvarSlet
  4. Vil du med ud til vesterhavet og skrige løs?
    Det er et godt sted! Havet lytter og blæser igennem!

    KNUS!
    :-)

    SvarSlet
  5. ex eller ej, så har vi nok alle lyst til at skrige meget højt ind imellem :-)

    Jeg synes det er stort at du som du selv skriver er anstændig nok til ikke at udlevere ham - selvom det sikkert ville give en hulens masse luft.

    SvarSlet
  6. Kære Miri

    Brøl du bare! Det er vi mange der gør til tider!
    Og du har da skrevet det på en meget sober måde!
    Ud med det!!!
    Knus og KRAM til dig

    SvarSlet
  7. Du er ikke alene om de følelser. Vi er vist mange i samme båd.

    Fokuser på det du kan gøre noget ved og lad resten ligge.

    god dag trods alt :o)

    SvarSlet
  8. Vi går vist i samme klub!

    Jeg elsker f.eks både bogen og filmen Eks-konernes klub samt En Hundjævels bekendelser af Fay Weldon

    I skarpe stunder er de genset/genlæst når det blev nødvendigt at udleve mine egne djævle ;-) .... eller i det mindste afholde mig fra at gøre det i praksis!

    Kh Siffe - der satte navn på de fleste brændeknuder når de skulle flækkes med øksen - befriende lyd når de brast!
    Det er gudskelov overstået nu - ikke mere kontakt med haam

    SvarSlet
  9. Der er bestemt ting i livet, der er svære at forstå.
    Og en af dem er bestemt x-er.
    Forstår godt du kan få lyst til at skrige....skrig bare rigeligt.
    Måske for alle dem der IKKE har overskud til at skrige igennem.
    Dejligt lige at få den her slags indlæg også.

    Lav nu en god dag resten af dagen :)

    Karen

    SvarSlet
  10. Skrig du bare løs her - jeg er sikker på, at det hjælper at få "luft". Og respekt for, at du gør det anstændigt!
    God dag til dig.

    SvarSlet
  11. Uha, det lyder slemt! Men sådan en ex'er kunne jeg også fortælle om ...

    SvarSlet
  12. Sådan en ....
    skrig løs, kære Miri!

    SvarSlet
  13. Kære Lotte; åh-hvis jeg havde penge havde jeg lejet et hus ved havet hele sommeren !

    Kære Kridte- hvidt; Tak ! Jeg prøvede virkelig at være sober :-)

    Kære Æblekinder- tak for din forståelse :-)

    Kære Sonnie; Du har jo ret- det ved jeg godt..
    Tak :-)

    Kære Siffe; Jeg har skam også et godt kendskab til både bog og film :-)
    Og da jeg ikke har noget brænde at hugge- løb jeg en tur :-)

    Kære Karen- Tak :-) Det gjorde godt at få luft !

    Kære Oline; Mange tak for din forståelse :-)

    Kære Madame; I det mindste er de ex´er :-)

    Kære Lavendel; Ja !!!

    SvarSlet
  14. Skrik det ut over Vesterhavet og hyl det til din beste venn, men kanskje skulle du nøye deg med det? Som du selv skriver er han din ex på flere livsområder, men han er ikke dine barns ex. Sånn er det bare. Spørsmålet er om du gjør det lettere eller tyngre for dine barn når du ropet det ut på bloggen der både de og han kan lese det; og gjør du det lettere for deg selv? Ved så skrive det her, stiller du deg så lagelig til for hugg.

    SvarSlet
  15. Kære Hege; Jeg har taget dine ord til efterretning. Netop ved at tage det valg IKKE at udleverer ham her, gør det jo også at der er oplysninger I ikke får. Så ang. mine børn- er der ingen skade sket.
    :-)

    SvarSlet
  16. Det er så dejligt at SKRIGE af fuld hals. Det giver en god følelse i maven - bagefter.

    SvarSlet
  17. Kære Kisser; Her hvor jeg bor, tror jeg ikke jeg kan skrige højt, før naboerne kom løbene :-)

    SvarSlet
  18. Kan fortælle at han selv sørger for at sætte sig i dårligt lys hos sine børn, så hun kan skrige alt hun vil og hvor hun vil, vi skriger med.

    YngsteDatteren

    SvarSlet