torsdag den 10. juni 2010

Øv

For mange år siden fik jeg en diskusprolaps
I mange år har jeg kunne leve med den, hvis jeg tænkte mig om og passede mit rygprogram.
Men i går gik det galt.
Den viser tænder igen.
Og jeg har intet dumt eller anderledes gjort.
Øv.
Derfor er jeg hjemme.

Ligger her med benene oppe- henter piller- ligger- syr et kvarters tid- ligger- henter en blomst- ligger osv.
Er lidt øv.
Nej, er meget øv.
Mister skoletid, sytid, løbetid, indkøb og..
Men ryggen har talt !

Jeg må lige ind og ligge lidt :-)

19 kommentarer:

  1. Kære Miri
    Det er ikke til at spøge med!
    Det er synd for dig, nu var du lige kommet i gang med skolen, og jeg syntes, at jeg har kunnet læse mellem linierne, at du havde det bedre.
    God bedring!
    Knus
    Vibeke

    SvarSlet
  2. Shit, det var noget møg. God bedring, og pas nu godt på....

    SvarSlet
  3. Det er jeg virkelig ked af at høre, Miri.
    Det er absolut slet ikke det mindste sjovt med diskuprolapser. Jeg håber at det bare er en overgang at den driller - selvom det er mere end hæsligt nok så længe det står på.

    (Jeg er blevet opereret for én i nakken, én midt på ryggen og én i lænden. Har to tilbage som er blevet lokaliseret og som "driller".)

    Jeg sender dig alt det held jeg kan + mange smil og tanker. Jeg håber at du snart er på benene igen. Pas nu godt på dig selv. :))

    SvarSlet
  4. Nej, vad tråkigt!
    Hoppas du känner dig bättre snart.
    Vilka ljuvliga trädgårdsbilder du visar nedan. Trädgård kan läka ibland (det är i alla fall min upplevelse.)

    SvarSlet
  5. Øv altså Miri.. Det var da ikke lige dét du havde brug for nu :-(
    Håber du kommer dig hurtig igen. Knuser!!

    SvarSlet
  6. Det er bare æv og øv og møg og noget skidt.

    Pas godt på dig selv og god bedring!
    Knus

    SvarSlet
  7. Æv! Godt du passer på :)

    SvarSlet
  8. Hej Miri
    Hvor er jeg ked af at høre, at det driller med ryggen.. det er bare noget af det værste.. for man kan slet ikke stille noget op mens det står på - andet end at holde ud... ØV SA

    Klem fra C

    SvarSlet
  9. Kære Vibeke; Jeg er glad for skolen , trods alt :-) Den ryg !!!
    Men jeg håber jeg ved at tage hånd om den, kan være fit for fight Mandag - tak :-)

    Kære Eva; Nemlig ! Og tak :-)

    Kære Ulla V; åh- stakkels stakkels dig !!!! Tak for din omsorg :-)

    Kære Marianne; mange tak :-)

    Kære Makiato; Tak :-) Jeg synes også haven er en terapi- en ren glæde, der fornyer og giver energi :-)

    Kære Gitte; Nej !! -Det var det godt nok ikke ! Prøver at lade være med at fortvivle.. Tak :-)

    Kære Septemberliv; Du siger det klart og tydligt :-)
    Mange tak :-)

    Kære Pernile; Ja- jeg er også helt stolt over mig selv :-)

    Kære Christina; Nej- det er næsten det værste- jeg kan ikke bare tage mig sammen...Ryggen bestemmer !! Rigtig mange gange tak :-)

    SvarSlet
  10. God bedring Miri!
    Håber du har det bedre i morgen!
    Håber det bare er Falsk alarm!
    Sender en masse knus og tanker til dig!
    KH Heidi

    SvarSlet
  11. Oh no, kære Miri. Hvor er det uheldigt. Det kan vist ta lang tid, sådan noget? Jeg ønsker dig god bedring!

    SvarSlet
  12. Gad vide hvor min kommentar røg hen. Men jeg kender et godt navn på østerbro..bare hvis du skulle have lyst..

    SvarSlet
  13. Rigtig god bedring. Sender varme tanker:)
    KH Puk

    SvarSlet
  14. Kære Miri!
    Det er surt, kender det alt for godt.
    Midt i alt det trælse så nyd dine små øjeblikke med andre gøremål.
    God bedring.
    Kh.

    SvarSlet
  15. Kære Heidi; Tak :-) Desværre ingen falsk alarm...

    Kære LOtte; Ja...Men håber jeg tog det seriøst hurtigt, så jeg hurtig bliver frisk. 1000 Tak :-)

    Kære Sidse; Der sker ofte mystiske ting med ens kommentarer..
    Et sted... Til ? :-)

    Kære Puk; Mange mnage tak :-)

    Kære Margith; Tak :-) Du kan tro jeg prøver at være positiv !

    SvarSlet
  16. Kære Miri - god bedring...

    SvarSlet
  17. Kære Miri.
    jeg kender et dygtig fys på Østerbro. Så når ryggen engang imellem siger "AVVV", kan man udrette førstehjælp til disken. ;-)
    Sjov kode "dissi" Dissiprolaps..

    SvarSlet
  18. Kære Unikarina; Mange tak :-)

    Kære Sidse; Ok - :-) Hvis ikke det går bedre Mandag- råber jeg nok om hjælp.

    SvarSlet