søndag den 13. juni 2010

Snik Snak


Sov længe i morges.
Må være pga af fodbold. Altså ikke jeg, der spiller bold, men de unge mænd nede i Sydafrika.
Det skal jo ses, også selv om kampen slutter efter min sengetid.
Fodbold ville jeg heller ikke kunne spille, pga den møg ryg !
Jeg har stadig smerter, trods piller, ro, rygøvelser og omsorg.

Og skolen..Jeg er ok glad for min beslutning om at tage en ny uddannelse. Og er glad for at vælge at satse på en af mine kæpheste- mad til vores børn.
Jeg får sommerferie den 23. Så håber bare de sidste uger kan klares - ok lille ryg ?

Den 22. bliver Yngste student. Vi glæder os :-)
ÆldsteDatter rejser snart en uge til Rom- hun glæder sig. Vi glæder os på hendes vegne- Rom, en by jeg aldrig har set- endnu.

Har drukket en del kaffe her på denne grå Juni Søndag. Tror jeg brygger en ekstra kop- bare fordi !
Burde helt sikkert drikke mindre kaffe, drikke mindre vin, spise færre kager...Men lige nu orker jeg det bare ikke !

Savner at løbe. Tænk det skulle ende sådan..Jeg som aldrig har kunne forstå de mennesker , der prustende løb rundt i skoven..Og nu er jeg selv een af dem:-)
Men løb og diskossmerter er no go.

Så lille ryg- nu samarbejder du - ikk ?
Sikke mange ord om ingenting !
Eller...

Se lige- Lørdagens kage :-)
ÆldsteDatter tryllede med danske jordbær, fløde, mynte, mørk chokolade.
Og købe bunde..."Det er mig, der laver kage , så jeg bestemmer , jeg ikke vil bage dem selv "!!!
- jeg sagde ikke noget! - på ære !
Måske jeg har udstrålet det :-)
Nyd jeres Søndag ! Vi vil da nyde den selv om det blæser og regner !!!

17 kommentarer:

  1. Tak og nyd din søndag også!

    SvarSlet
  2. Du må nok acceptere, at din ryg siger: Slap af og nyd det (så godt du nu kan med ondt i ryggen)
    Her har vi også en student d. 22. Og jeg har bestilt godt vejr. Hele ugen. Vil du have noget med?

    God søndag.

    SvarSlet
  3. Kære Oline; Det kan du tro jeg vil :-)

    Kære Eva; Åh, tak hvis jeg kan nå det, vil jeg meget gerne have godt vejr BÅDE den 22 og den 25- hvor de kommer på Kørsel :-)

    SvarSlet
  4. Dejligt med snik-snak på en søndag - jeg drikker også kaffe til *S*
    Dejlig stille søndag...

    SvarSlet
  5. Kære Rina; Søndags Snik Snak :-)

    SvarSlet
  6. Også god søndag til dig! Her er også masser af kaffe og lagkage, fra børnefødselsdag de sidste par dage. Her er dømt langsom søndag :O)
    Knus!

    SvarSlet
  7. Tusind tak...og mange gange i lige måde...og god bedring med ryggen... :o)
    Knuss

    SvarSlet
  8. Mange dejlige ord om alting og ingenting. Håber også din søndag bliver god. Jeg er efter en lang, doven og fedende vinter også kommet i gang med at løbe, så jeg forstår godt, du savner det, når nu ryggen ikke rigtig vil. God bedring med den:)
    KH Puk

    SvarSlet
  9. Så dejlig kage, og så er den oveiköbet lavet af en anden, mums!

    SvarSlet
  10. Aaaaahhh, må det have lydt hjemme hos jer, da I smagte kagen :-)

    God bedring med ryggen, og tag den med ro - det bliver kun værre af at skynde sig ...!

    SvarSlet
  11. Ihhh den ville jeg godt sætte tænderne i:-))))) Mums

    SvarSlet
  12. Kære Lotte; Lagkage er altså godt for sjælen :-)

    Kære Pi andrea; Tak :-)

    Kære Puk; Ja, det er drøn surt, når jeg nu var kommet ind i dejlig vane...men den kommer vel igen :-)

    Kære samtaler; Hun er god til at lave lagkage :-)

    Kære Polka, Dét gjorde der :-) Og I dag savnede vi den..Vi spiste nemlig det hele igår :-) Tak :-)

    Kære Gitte; Dét kan du ikke, for vi 3 spiste den hele :-) ! Vi er frygtelig kageglade :-)

    SvarSlet
  13. Puha vi er også kageglade herhjemme. Med alderen, og med 3 børn i huset, synes jeg desværre bare, at man buler lidt lettere ud hist og her. Og det er rigtig svært at komme af med. Så jeg spiser ikke kage med god samvittighed. Øv. Men godt smager det sørme.

    SvarSlet
  14. Kære Gitte; De der buler...Er det kage buler :-) Hi hi- nej, jeg forstår godt hvad du mener :-)
    Jeg burde heller ikke..Prøver at nøjes med weekend kage, som jeg så NYDER :-)

    SvarSlet
  15. æv, det lyder ikke godt. Kunne du svømme i stedet for?
    Og du lyder som om du er glad for at skulle starte på en ny uddannelse, spændende.
    Stine:)

    SvarSlet
  16. Sikke noget med din ryg, Miri, jeg håber, du kan holde smerterne nede med rygøvelser.
    Ha' en rigtig dejlig mandag - mon ikke vi får sol?

    SvarSlet
  17. Kære Stine; Tak for din omsorg, men svømning er ikke det bedste- for koldt.
    Jeg er uddannet Steinerpædagog og er i April begyndte at læse til ernærringsassistent :-)

    Kære Madame, Ja- den ryg er noget møg ! Lidt sol ville være så dejlig :-)

    SvarSlet