tirsdag den 15. juni 2010

Et net

Henriette gav mig en kæmpe sæk fuld af stof og det eneste hun bad om til gengæld, var en taske til sit elskede strikketøj.
Hun havde dog et ønske; Den skulle være blå, hvid, rød- hav og strand stemning
En bunden opgave, som jeg synes var rigtig skøn at fortolke.

Hun blev glad.
Jeg er glad og synes det var rigtig sjovt at sy på bestilling.
Henriettes stofsæk indeholdt meget stof, noget kunne jeg bruge og det jeg ikke kan bruge, det kan en meget syglad kvinde jeg kender, bruge.
Den stofsæk har bragt glæde.


18 kommentarer:

  1. Sikken en skøn taske (net) hmmm tror også hurtigt jeg kan finde en masse stoffer du kan få :)
    Knus til dig Miri

    SvarSlet
  2. Fantastisk flot net - mmm gad vide hvor mange sække med stof der er på vej til dig...he,he.

    Knus fra Camilla

    SvarSlet
  3. Skønt net Miri, og den slags bundne opgaver ER sjove indimellem. Absolut! :)

    SvarSlet
  4. Flot taske.. og man kan næsten høre vandet rulle i strandkanten, når men ser på den.

    SvarSlet
  5. Sikke skønt og brugbart net du har lavet til Henriette.. Hun er heldig og dét var du jo også :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er den blevet dejlig. Den er fuld af lyse, glade toner og mønstre og meget sommerlig. Du er rigtig god til at sætte dem sammen til en helhed :)
    Den bliver hun bestemt glad for.

    Klem

    SvarSlet
  7. Åh... så flink du er! Nyydelig veske!

    God sommerklem fra meg

    SvarSlet
  8. Det er et dejligt net, og sødt at se på:)

    SvarSlet
  9. Kære Æblekind; Du siger bare til :-)

    Kære Camilla, Mindre kan snildt gøre det :-)

    Kære Helle; Det var en helt ny og sjov oplevelse for en novice som jeg :-)

    Kære Henney; Det er jeg glad for at du kan- for det var nemlig meningen :-)

    Kære Gitte; A win win :-)

    Kære Mette b, Mange tak :-) Jeg har givet hende den og hun blev glad :-)

    Kære Elisabeth; Mange tak :-)

    Kære Eva, Tak og det var sjovt at sy :-)

    SvarSlet
  10. Den er også frisk og skøn at se på :-)

    SvarSlet
  11. Sikke en dejlig pose du har syet! Skønne farver og mønstre sammen - rigtig sommerlig :-) Jeg kan godt forstå, Henriette bleve glad!

    SvarSlet
  12. Hej Miri!
    Sikke fint net du har syet, total sommer og strand.

    SvarSlet
  13. Naturaløkonomi er ikke at foragte; det er en fantastisk måde at give og modtage på uden at der kommer penge mellem folk. På den måde bliver der også tid til det man kan lide at lave, uden at man skal tænke på at man ikke tjener penge imens, tænker jeg. Og sikke en fin taske ;-)

    SvarSlet
  14. Kære Fru E;Tak :-)


    Kære Madame, Mange tak :-)

    Kære Margith; Tak- jeg forsøgte også at få de følelser frem :-)

    Kære Janne; Havde slet ikke tænkt så langt eller bredt :-) Men du har jo ret :-)

    SvarSlet
  15. Hvor er det blevet skønne... Dejligt at man kan bruge noget som andre ikke kan bruge.

    SvarSlet
  16. Det er bare super fint, det net. Sådan et gad jeg godt at eje.

    SvarSlet
  17. Kære Unikarina; Denne bytten med ting ogsager, er meget tiltalende.
    Jeg valgte at tage een af Henriettes egne stoffer med i nettet :-)

    Kære Gitte; Det kan vi da godt finde ud af- du skriver bare :-)

    SvarSlet
  18. Hvor er det et flot og sommerligt net. Det er lige til at blive glad af :-)

    Randi

    SvarSlet