mandag den 21. juni 2010

5 glæder på en Mandag

#Jeg er tidligt hjemme - pga min ryg, men alligevel, hjemme tidligt - det er en glæde.

#Jeg har handlet ALT ind til YngsteDatters studenterfest i morgen.

#Jeg så dette skilt i Valby;

#Jeg blev mødt af dette kaos, da jeg kom hjem- eksamenslæsning og ekstra borde, stole mv - til
festen i morgen;

#Jeg skal til venindens datters studenterfest i aften og se hvilken fin gave ;
- det er YngsteDatters værk. (Bag alle blomsterne gemmers sig dejlige bøger).
Og dagen er endnu ung :-)






13 kommentarer:

  1. jeg ønsker at I får en rigtig dejlig studenter fest i morgen, og også får hygget i aften, selv om der er meget at forberede.
    Sjov gaveindpakning;)
    Stine:)

    SvarSlet
  2. Dejligt indlæg. Skønt skilt!
    Og tillykke med studenterne.

    SvarSlet
  3. Ihhhh, altså! Fest og farver og liv! Rigtig god fest i morgen :O)

    SvarSlet
  4. Rigtig god dag til dig Miri!

    Håber det snart bliver bedre med den ryg!

    Tillykke med datteren!

    SvarSlet
  5. Må I få den allerbedste, smukkeste og farverigeste fest i morgen - og en god en i aften også.

    Pøj pøj til din datter med sidste eksamen også!

    SvarSlet
  6. Kære Miri!
    Dejligt at det går fremad med din ryg. Ønsker jer en skøn studenterdag. Smuk indpakning.
    Kh.

    SvarSlet
  7. Kære Stine; Tak :-)
    Der er en del at gøre og jeg holder af at forberede fest for dem jeg holder af :-)

    Kære Julie; Tak :-) Jeg elsker skilte med herlige budskaber !

    Kære Lotte; Tak !

    Kære Æblekinder; Mange tak - jeg tror ryggen er på rette vej :-)

    Kære Helle; Tak- hun skal op i Historie, hvilket hun frygter...Så det er godt, hun samler sine kære til fest bagefter :-)

    Kære Margith; Jeg er også så taknemmelig og glad :-)
    Tak:-)

    SvarSlet
  8. Ha' en rigtig dejlig studenterfest i morgen, Miri - det bliver en stor dag for jer :-)
    Sikke et skønt skilt med 'kaffe og kærlighed'!

    SvarSlet
  9. Tog du ikke skiltet med hjem? Det ville passe fint foran dit hus :-)

    Pøj pøj til datteren i morgen og god studenterfet bagefter :-)

    SvarSlet
  10. Hej Miri.
    Tillykke med yngstens hue, håber hun er tilfreds med resultaterne af anstrengelserne op til eksamenerne. Pyha, husker godt hvilken lettelse det var, da man var nået dertil. Ret uvirkeligt husker jeg det som. Rigtig dejlig aften og dag imorgen.
    Knus Anette

    SvarSlet
  11. Du er en kernepige....knus

    SvarSlet
  12. En dejlig,dejlig dag til jer imorgen! De virkelige store mærkedage ligger tæt i teenagealderen - måske er det for at vi skal vænne os til at give slip...?!
    "Kaffe og Kærlighed" - det ku' være min cafe?

    SvarSlet
  13. Kære Madame; Tak- det er en stor og dejlig og glædelig dag :-)

    Kære Lene; Hi hi :-) Tak :-)

    Kære Glaphuset; Hun er træt ! Og glæder sig til det er overstået og vi kan feste ! Tak :-)

    Kære Lavendel ; :-)

    Kære Rina; Det kan være. :-)

    SvarSlet