torsdag den 17. juni 2010

3 glæder på en Onsdag

YngsteDatter læser op til Biologi eksamen og jeg syr på mit Stjernetæppe.
Solen skinner og vi søger skyggen under Vinens løv.


Den dejlige rosa storkenæb titter frem, lidt skjult under havens vildsomme vækster. men hun er der og jeg synes hun er underskøn.

Solen og varmen indbød til spontan grill- og heldigvis kunne køleskabet bl.a tilbyde Halloumiost.
En sej, gummiagtig ost, der skal grilles, for så bringes den skønne smag og tekstur frem. Vi elsker halloumi.
At grille, mens De Skønne Døtre snakker i baggrunden og solen skinner- ikke så dårligt :-)
En helt almindelig Onsdag.
Eller findes det ?
Er hver dag ikke helt særlig ?

20 kommentarer:

  1. Denne onsdag har da virkelig været en særlig dag. Så skønne billeder, der er værd at lagre i hukommelsen til brug på en grå dag.

    God torsdag til dig!

    SvarSlet
  2. SKØNNE billeder, fra en ganske særlig onsdag...

    Solskins-knus fra mig til dig..:-))

    SvarSlet
  3. Jo, hver dag er noget særligt bare fordi vi lever.
    Jeg ælsker osse grillet halloumi ost. Tak for dejlig transmission af hverdagslykke :)

    SvarSlet
  4. Du bringer glæden frem.:-) Jo, hver dag er ganske særlig.
    Så smukt, hos dig!
    Nu ønsker jeg dig en dejlig torsdag :O)

    SvarSlet
  5. Kære Miri!
    Lyder som en rigtig dejlig onsdag måske fordi du er så god til at se de små glæder som betyder så meget.
    Knus fra Jylland.

    SvarSlet
  6. Vi må huske at gøre hverdag til noget ganske særligt kærligt herligt.

    SvarSlet
  7. Hørtes ut som en herlig dag i solen!
    Og grilling hører med ,samme hvilken dag i uken. Man må kose seg når man kan:)
    Den osten har jeg ikke hørt om før!!! Ser deilig ut.
    Ha en fin dag også idag!
    Klem Tove

    SvarSlet
  8. Det lyder som en helt perfekt dag! Billederne er skønne. Sikke en flot taske du fik lavet! Knus og held og lykke til datteren♥

    SvarSlet
  9. Kære mette b; Faktisk tænker jeg, at hver eneste dag jo er ganske særlig- og vi skal bare huske det :-)

    Kære Camilla; Tak og knus tilbage :-)

    Kære Gitte; Ja- fordi vi lever :-)
    Tak .

    Kære Lotte; du bobler så det er en fryd :-)

    Kære Eva, Det var ogg er det jo også- ikk :-)

    Kære Margith; Det kan godt være jeg har en evne- men tror alle kan øve sig på det tak , du søde :-)


    Kære Tove; ja- vi må gribe en hver mulighed for at hygge og nyde livet :-)

    Kære Tina; Og til din søn :-)

    SvarSlet
  10. Sikke et skøntt kig ind i din onsdag, Miri! I har hygget jer - hvor er det dejligt :-)

    SvarSlet
  11. Jo. Er livet ikke fantastisk når man kommer til at mærke efter på en dejlig sommerdag, når man er sammen med dem der er aller vigtigst for én i hele verden.
    Mange hilsner
    Camilla

    SvarSlet
  12. Kære Madame; Jeg tror vi har et veludviklet talent for at hygge :-)

    Kære Camilla; Jov- du har så ganske ret :-)

    SvarSlet
  13. Hej Miri,
    ville sende dig en mail, men min mail er desværre nede endnu. Alt andet fungerer heldigvis på min computer. Bare fordi jeg synes, du er dygtig til at sy - og så det der net i en slags patchwork....faldt over disse kjoler på trendsales. Er det mon svært at sy? Synes de er ret så flotte - det søde og feminine kombineret med noget råt.

    Tjek siden her: (hvis du lyster)
    http://www.trendsales.dk/annoncer/christine-ny-flot-hippiepatchwork-kjole-str-38se-foto/17707914?forum=105&road=&search=patchwork&sort=ID DESC&status=1

    SvarSlet
  14. Kære Gitte; Skøn ide ! Lynlåsen er sej! Hvor er du sød :-) Jeg ville ikke kunne sy den- tror jeg..

    SvarSlet
  15. Ih, hvor lyder det bare som en helt fantastisk onsdag! Åh halloumi - jeg er med på fan holdet :-) Det smager himmelsk!

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  16. Kære Ulla, og så med kølig hvidvin til :-)

    SvarSlet
  17. Æv, tror du ik? Fnis fnis....lokke lokke. Men den er lidt spændende, sensuel, sej, feminin.....

    SvarSlet
  18. Kære Gitte; Dét er den :-)
    Jeg er først fornyligt begyndt at sy tøj igen. Da jeg var ung syede jeg til både mand, børn og mig selv..Men har ligesom glemt det! Er nu igen med at øve:-)

    SvarSlet
  19. Arj, det lyder bare som en rigtig lækker onsdag - hvor er det fedt at du husker at glæde dig over det - jeg synes tit jeg lige bør huske at stoppe op for at 'dufte til roserne' - og det er jo med at gøre det, mens de blomstrer ;-)

    SvarSlet